Neustále na nás útočí emaily, vyskakují okna a hlásají média. Bez naší reklamy se neobejdete. Bez naší pomoci se o vás svět nedozví.  Za tolik a tolik tisíc přivedeme nové zákazníky. Ne vždy je však takováto reklama rentabilní. Zviditelnit svoji firmu můžeme i sami a to zcela zadarmo, nebo za korunové položky, stačí mít trochu trpělivosti a vynalézavosti. Jak na to?
digitální marketing
1.       Umístíme inzerát popisující naši činnost na všech běžných inzertních portálech. Vždy připravíme co nejkratší, ale dostatečně výstižný text, který si uložíme do počítače pro příště. Fotografie musí kvalitní a připravená (nebo připravené) v různých formátech dle potřeby. Též pečlivě označíme a uložíme. Inzeráty pravidelně obnovujeme a obrníme se trpělivostí.
2.       Při vkládání inzerátu na Aukro dbáme nařízení o zákazu odkazů, ale pokusíme se navézt zákazníka na naše stránky jiným způsobem – podrobný popis zboží, adresa provozovny, místo podnikání. Před vložením inzerátu si potřebné fotografie uložíme někde jinde – FB,Rajče a podobně, a pak vkládáme do textu, abychom neplatili zbytečně příplatek za další fotografie.
3.       Pokud máme hodně druhů výrobků, zvolíme jen ty, kterých není v dané kategorii velké množství, aby i bez poplatků zaujaly dobré umístění.
opel olympia
4.       Název musí být výstižný a obsahovat slova, pod kterými lidé nejčastěji takovéto věci hledají. Zde platí, čím více přídavných jmen – tím více šancí.
5.       Další možností je reklama na FB. Nemusí to být ta stále nabízená a drahá. Je možné se připojit do různých skupin a zde nabízet. Můžete přímo nabízet jednotlivé zboží, ale je velice přínosné vkládat i příspěvky, ucelené nabídkové listy v PDF i plakáty. Zde hraje velkou roli i vtipný nebo zajímavý text u příspěvku. Pokud vymyslíte dobrý text, šíří se pak vaše zboží éterem zcela samo a bez práce.

DEJTE O SOBĚ VĚDĚT!

Reklama nemusí být vždy drahou záležitostí
4 (80%)4